17 augusti 2008

Format - Utförsäljning!!

Från Formats blogg:
"Ja, nu är det nästan klart att vi stänger butiken den sista augusti. Efter att ha drivit butik i över 10 år är det nu dags att gå vidare. Jag vill tacka alla fantastiska kunder jag har haft förmånen att få träffa och hoppas att jag "springer" på er någon annan stans ;-)
Jag lämnar ju inte branchen helt utan fortsätter att arbeta med mitt grossistföretag Inkido.

Vi behöver hjälp att tömma butiken och lämnar därför
60 % rabatt på hela sortimentet från och med tisdagen den 19:e augusti.

Är du intresserad av scrapställ, hyllor eller dyl maila formatpapper@hotmail.com
Välkomna in i butiken !! Lise-Lotte"

Ja, nu är det tyvärr så att Format kommer att stänga.
Jag förstår Lise-Lotte helt och hållet men tycker självklart att det är tråkigt eftersom det är väldigt roligt att hålla kurser och vara DT för henne... Jag har ju "hängt" med henne de senaste 8 åren (!) först på Arkviet och sedan på Format. Jag kommer fortsätta för Inkido och vara DT där. Tråkigt bara att utbudet vad gäller scrap och stämpling kommer ju bli betydligt mindre i Göteborg... :-((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...