17 september 2008

Min nya scrapkompis!

Ja nu har Emrik flyttat in även till mig. Har förstått att väldigt många scrappare redan har en sådan. Eftersom jag haft en stor låda från Ikea med mappar till en del av mina papper har jag inte köpt någon innan... men eftersom lådan "vek" sig och kollapsade för ett tag sedan var det dags att be Emrik flytta in! Jag är riktigt nöjd! även om inte alla mina mönstrade papper får plats... *hmmm*.

Märker att man ibland (läs ofta) lägger mer tid på att fixa och leta förvaring än man gör på att faktiskt hinna pyssla... är det så för er också??
Psst... glöm inte min utlottning i inlägget längre ner, deadline den 20:e...

2 kommentarer:

  1. Jag har haft min EMRIK rätt länge nu och jag gillar den skarpt. Jag har precis som du bara ena tyglådan i upptill och för mig passar det bra med mängden papper, så man använder upp lite innan man kan fylla med nytt. :) Fast då jag har två CropperHopper mappar nertill där det också får plats papper...

    Förvaring är verkligen en hel djungl i denna ganska pryttliga hobby.

    SvaraRadera
  2. Emrik bor hos mig också och jag är så nöjd.

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...