8 september 2008

Mässa..!!

Ja, i helgen var det Stämpel- och scrapmässa... och det blev en del inhandlat.
Tyckte det var roligt att kolla runt på en del bloggar som lagt upp sina inköp så jag lägger upp mina här också... man längtar redan tillbaka...




Ja, det blev en del papper...kan aldrig få för mkt...;-))
som ni kanske ser så är jag "fast" i Basic Greys nya serie...


Å så blev det lite till, faktiskt inte så mycket stämplar denna gången...
men lite Magnolia, Clearstamps-alfabet som är såååå användbart!
och ett nytt Qk-alfabet, så klart!!

Nu när jag kollar i efterhand så ser det inte så mkt ut, men pengarna försvann ändå... och dessutom har jag nu köpt "mappvagnen" Emrik på Ikea så jag kan organisera mina papper ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...