21 september 2008

Vinnare av reflexen...

Efter en del timmar i stan idag då man kolla in roliga höstnyheter och köpte en del väldigt fina grejer så är man lite mör.... Hittade en t-shirt som jag gillade, jag hade små sagoböcker med dessa figurer när jag var liten....

Texten är skriven med lila "strass"-stenar
(egentligen inte inte min favvo-färg men tyckte det var coolt på denna tröjan)
Men nu är det dags att dra en vinnare bland er som kommenterat till min bloggcandy... och min sambo fick välja nummer och vinnaren blev...

....
...
...

...

Hannoa!! Grattis!! Maila mig din adress till pillanpost@hotmail.com så kommer reflexen på posten.

2 kommentarer:

  1. Yes!!!! Åh vad jag blir glad!!! Vinner inte så ofta lr typ aldrig!!!

    SvaraRadera
  2. Idag kom den! Tack så mkt!
    Har länkat till dig i bloggen, hoppas det är ok.

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...