10 oktober 2008

ett sent grattis...

Häromdagen fyllde Jennie {Deelesia} år.... vilket jag inte visste.. men fick reda på det samma dag och skyndade mig att göra ett kort... det borde ha kommit fram nu så nu vågar jag lägga upp det på bloggen...

Just nu försvinner min tid någonstans och jag vet inte vart... jag hinner ingenting känns det som (framförallt inte sitta och pyssla i lugn och ro och lägga ned mkt tid på varje grej...) det är mycket på jobbet och mycket på fritiden och däremellan skall man vara en bra matte till lille Milou.. ja just är det dåligt samvete för det mesta...jag säger som i "Sex & City"..... "coulda, woulda, shoulda...."

1 kommentar:

  1. Detta kortet är så fint och det är mitt bara mitt :D
    Tack vännen!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...