6 december 2008

Blogg- juledition...och lite foton

Jag har funderat och klurat ett tag på att göra en ny "julheader"... men.... men... är det ngn idé?
Nu är det iallafall gjort... rätt så nöjd ändå eftersom det är den första jag gör själv... Så nu kommer det vara lite mer julfärger framöver...
För några veckor sedan var vi på en julmarknad och då fick jag chans att använda min nya systemkamera(!) det krävs en del övning... men va roligt det är att fota med den!



Milou var också med... lite kallt ute så det fick bli jackan på...

1 kommentar:

  1. Fina foton och vilka snygga kort du skapar! Här fanns massor med trevlig inspiration!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...