30 januari 2009

pysselkväll...

Häromkvällen bar det av till Jennie -"Deleelsia" och pysselkväll... jag fick testa hennes "Copic ciao"pennor... så roligt att måla med!!... vi hann med både fika, prat och pyssel... jag hann inte klart mitt kort (givetvis) utan fick fortsätta hemma. Försökte även hålla koll på Milou som blev omåttligt förtjust i deras isbjörn! den attackerade han med att bita i örat och köra "utmattningstekniken! *skrattar* ...


full koncentration hos Jennie.

Försökte lära mig lite att göra vintagekort med hjälp av J... fick massa vackra blommor av henne för att kunna få till rätt look... Tack för en trevlig kväll! ser redan fram emot nästa...


färgläggning med copics...



så här blev resultatet, man behöver absolut öva mer...



Jennie pysslar med sitt kort, skall bli kul att se hur det blir till slut...



så här såg mitt kort ut när jag kom hem.....
skall fortsätta med det hemma.. men just nu har jag lyckats dra på mig influensa
eller kraftig förkylning med feber och värk i hela kroppen.... så jag får se när orken kommer tillbaka...

1 kommentar:

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...