30 april 2009

Kort till en 2-åring...

Vilket härligt väder vi har på västkusten!! rena sommaren! Hoppas verkligen det fortsätter så under helgen.... det enda är väl att det inte blir så mycket pyssel med det här vädret...Free Smiley Courtesy of www.millan.net
Jag måste få gjort klart mina DT-alster som skall visas i början av maj.. bla kommer det en altrad Magnum-ask (en fördel med fint väder = glass, hi hi hi)

Sitter just nu med min söta vovve i knät och han ligger med huvudet på armen och sover... det är svårt att beskriva vilken frid och lugn det ger...

Min vän "M"s lille Arvid fyllde 2 i dagarna och då fick han det är här kortet tillsammans med en liten bok...


Fick jag använt mina "Labels one" från Spellbinders.

Önskar er alla en härlig Valborg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...