11 april 2009

Vår!

Ja, hade jag vetat hur roligt det var att altra påskägg hade jag börjat för flera veckor sedan... Här kommer ytterligare ett - som redan fått ett nytt hem...



I går var det ju verkligen vår i luften och det skall ju tydligen fortsätta äver påskhelgen! Härligt! Det blev en långpromenad med Milou och kameran... det blev lite vårbilder... lite smakprov nedan...


Gillar kontrasten på detta fotot; den tråkiga och grå asfalt och betongvägg och sedan härliga pärlhyancinter...


Milou njuter i solen bland blommorna...

Ha en fortsatt trevlig Påsk!

2 kommentarer:

  1. Jätte fint påskägg.
    Kul att se hur Milou njuter i solen. Jag har en liten Zelma som också bara sitter och njuter i solen om dagarna.
    Kram Vibbe

    SvaraRadera
  2. Underbara ägg allihop!! Jag hade intentionen att göra sådana iår men tiden har runnit ifrån mig... Dina inspirerar till att ta nya tag till nästa år!!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...