9 juli 2009

En fin present till!

Ja, när man fyller på sommaren kommer födelsedagspresenterna lite pö om pö... (vad konstigt det uttrycket blev i skrift..:-) men det gör inte så mycket för då blir det flera dagar att se fram emot! Men det var inte lika kul när man var liten... i skolan kunde man inte få en grattis-sång av klassen för då var det sommarlov, det var svårt att ordna barnkalas för många kompisar var bortresta... men som sagt i vuxen ålder gör det inte lika mycket.. men det klart... det är tråkigt OM man nu skulle vilja samla ett gäng och fira lite eftersom många är sprida för vinden just nu... Sambon fyller i denna veckan, så han är också ett sommarbarn!

Men nu till min nya present! Fick denna fina salladsskålen av mina svärföräldrar när de kom hem från sin semester!! Passar perfekt till mina glas som har samma blomma! Marimekko...

Har även fått ett underbart snyggt tårtfat i glas av min underbara vän C! har inte hunnit fota det än men det kommer säkert med i ett annat sammanhang...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...