8 januari 2010

Kort för Arkivet med en underbar die!

Ja, egentligen är mitt DT-år för Arkivet slut men det blev ett litet inhopp även i januari. Jag har använt en die som jag blev så förtjust , roligt med lite annorlunda format på korten! Fick så underbart fina papper från en ny serie i Pink Paislee som hade lite "Alla hjärtan"tema så det fick bli väldigt tidiga alla hjärtans dag kort! Samtliga mönsterpapper är alltså Pink Paislee. De har både fram och baksidor som är väldigt fina. Diesen jag använt heter gingerbread page insert. Fotona är tagna i uselt ljus så ni får ursäkta kvalitén...


Alfabetet är ett clearstamps från Reprint.
Tilda är en "äldre" stämpel från Magnolia.


Baksidan. Ett papper i serien har massa söta journalingrutor.


Hjärtan utstansade med Cookie Cutter dies och sedan lite brun chalk-dyna längs kanterna.

♥♥ Ha en underbar helg! ♥♥

2 kommentarer:

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...