7 januari 2010

Leilas chocolate chip cookies...

Ja vi fortsätter med ett recept till..... eller rättare sagt med ett tips om recept...
Bakade Chocolate chip cookies från Leilas recept.... mycket goda och spröda (men ett äldre recept jag har på detta blir de lite "segare", vilket jag gillar mer)... det bästa med detta är att degen kan ligga i frysen och när det kommer gäster skär man till lagom många och bakar i ugnen (ja, ni förstår när ni läser receptet...) Ni hittar receptet på http://www.recept.nu/

//

2 kommentarer:

  1. Åh de ser goda ut. Jag blir nästan hungrig. Ha det bäst. Jag gillar vrkligen din blogg. Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Mums, dessa ska jag överraska min sambo med idag! Ha en fin helg <3

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...