9 juni 2010

Smarrig grillkväll!

I går var det dags för sista dagen på en ledarutbildning som jag deltagit i under några månader. Fantastiskt bra utbildning med bra lärare och en riktigt härlig grupp! Vi fick nästan lite separationsångest när vi skulle skiljas åt!
På kvällen var det sedan dags för grillkväll som några kollegor ordnat, mums! Vi arbetade i stationer och gjorde massa olika smarriga saker... så jag var riktigt mätt och gó när jag kom hem på sena kvällen... Det var grillat kött, lax och pilgrimsmusslor... med massa goa tillbehör...

Underbart god och fräsch melonsallad...


Riktigt mumsig potatissallad


Sallad med bl.a parmesan och vindruvor...

Till efterrätt blev det brownies med underbart god passionsfruktskräm! Jag har recept på en del av detta. Hinner inte lägga upp det idag men kommer inom kort...

1 kommentar:

  1. Mmm, vad gott det såg ut. Särskilt den där potatissalladen.
    ~Anita

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...