25 augusti 2010

Blog Award! ♥

Snälla och söta ♥  Therese har gett mig en Blog Award! Å så trevligt!! Tack!♥

Instruktionerna man ska följa när man fått denna award är:
* Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den
* tacka och länka till den man fått den av
* nominera 7 andra bloggare och länka till dem
* berätta 7 intressanta saker om dej själv

då ska vi se.. lite mysiga och trevliga bloggar (en del av de jag gillar har redan fått ser jag.;-) jag bantar ned till 5 st och hoppas det är ok...

Hmm 7 intressanta saker om mig själv....(vet inte om de är så intressanta egentligen..)
1. Gillar att träna Body Combat och har även fastnat för Zumba...
2. Är VÄLDIGT duktig på att ha för många projekt igång samtidigt...
3. Sommarjobbade under många år på en bensinstation (där alla sommargäster tankar och handlar) och sålde wienerbröd till bl.a Peter Harrysson och "tefat" till Lasse Kronér....
4. Både serien Solsidan och Sex and the city piggar upp mig om humöret inte är på topp...
5. Dricker inte kaffe.
6. Älskar Ceasarsallad!!
7. Är väldigt förtjust i att fixa förvaringslösningar, organisera om och fixa o dona (gärna m pysselsakerna..)

Ha en bra dag i blåsten!

1 kommentar:

  1. Å tack allra sötaste du för den fina awarden.
    Kramar i ett helt fång till dig
    Nilla

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...