28 september 2010

Lite smaskens...

För ett tag sedan så hade jag o vännen C en härlig dag på Hagabadet. Vi avslutade bad och bastu med en underbar brunch! Det var längesen jag kände mig så mätt...;-)
Här är lite av godsakerna som fanns denna dag:


Nybakat bröd
Ceasarsallad, olika röror, kycklingklubbor, saltbakad potatis mm
  

Kallskuret, haricot verts mm

På dessertbordet fanns bla morotskaka, chokladkaka, chokladmousse...  
Vi  gräddade våra egna våfflor... mums!!
Vi testade väl det mesta på dessertbordet kan tilläggas... :-)

Jag blir inte lite sugen igen när jag har kollat igenom korten... 

//

4 kommentarer:

  1. Det där ser underbart ut, blir så sugen.
    Härligt med såna helande dagar.
    Ha en fortsatt trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga foton!
    Det är verkligen underbart på Hagabadet.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men så mycket gott! Det låter som en riktigt härligt och smaskig dag =) Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Tack så mycket för din snälla kommentar på bloggen :-). Kul att du skrev också för nu hittade jag ju hit. Vilken härlig blogg du har med både pyssel, inredning o recept! Tack för all inspiration :-)
    Kram Monica!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...