3 oktober 2010

Lite härligt nya inköp!

I går var det dags för besök till Papperskraft-mässan i Partille och då blev det lite nya inköp! Efter det fortsatte jag och Jennie till Nääs och hade en fotoutflykt, eller rättare sagt Jennie ville öva sig på att fota och då blev jag "objektet".... väntar på spänning på att se korten.. jag som inte är överförtjust i att bli fotad :-/ Men jag litar på Jennie som är en GRYM fotograf!  Får väl se om det dyker upp några kort här i bloggen...


Det blev några fler alfabet, ny Martha-stans (kan man få för många?) och papper...

3 kommentarer:

  1. Mycket fint! Vad är det för alfabetsstämplar du köpt? Ser ut att vara med fjärilar, verkar jättesöta. Den fjärilsstansen från Martha Stewart vill jag oxå ha.

    Kram

    SvaraRadera
  2. NEEEEJ man kan inte ha för många MS-stansar!!!! =)

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  3. Catrin! Stämpeln är en clearstamp fr Prima där alla bokstäver sitter ihop och lite fjärilar är med också.

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...