25 november 2010

De första julkorten...

Det är verkligen hög tid att börja producera julkort... de första gjorde jag nu i helgen när vi hade en väldigt trevlig scrapträff! Båda 2 är gjorda efter skisser som vi hade som utmaningar under dagen. Tyvärr är korten inte tagna i så bra ljus.


Detta kort är gjort efter Arkivets månadsskiss som ni kan hitta på deras blogg.

Jag har fått en award av gulliga Esmeralda. Tack!! Det värmer!

Man ska bla skriva 7 saker om sig själv..
och det gjorde jag för inte så längesen så jag väntar lite med det och återkommer... :-)

Tillbaka till pysslet!

3 kommentarer:

  1. Jättefina kort du har gjort!! Visst är det kul när man väl får fart på dessa julkort,men det kan va lite trögt innan man kommer sej för.......det är ju oftast sååå många man måste göra!!! =)

    Ha det bra
    Kram Maritha

    SvaraRadera
  2. Superfina kort!
    Önskar dig en härlig helg vännen ♥
    Kram

    SvaraRadera
  3. Väldigt fina kort. Tycker om alla färger...jag måste bli mer färgrik...kan du smitta? :)

    Kram J

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...