10 november 2010

Förlovningskort!

Fick en beställning på ett kort till ett par som nyss förlovat sig. Det skulle ju gå i kärlekens tecken men inte vara för "puttinuttigt"....och inte för romantiska färger.... Nu är det klart... och tror jag har gjort beställaren nöjd.
Invigde en av mina nyare stämplar fr Magnolia som jag tyckte kunde passa till kortet.

Sprayade shimmer spritz över motivet, så det gnistrar.
Svårt att visa på bild men några korn ser ni nog.


Nu är det bara några dagar kvar på min utlottning... om du missat det... så lottar jag ut denna!

ha en bra dag!

6 kommentarer:

  1. Åååå vilket fint gnistrande kort, klart de blev nöjda med det ;0)
    Tar en lott på krämen och hoppas på tur...hade magis inatt och tvättade sönder händerna totalt, så skulle verkligen behöva en dunderbra handkräm just nu.
    Hoppas allt är bra med dig ♥

    SvaraRadera
  2. Såååå gnistrande fint kort!! Håller med att det ibland kan vara riktigt svårt att få till alla skimmrande detaljer på bild! =) Stämpeln passar då verkligen bra!

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart kort du gjort, klar dem blir glada.

    Mvh Jessica

    SvaraRadera
  4. Härligt kort. Gillar färgkombon och kul att se ett förlovningskort som just inte är puttinuttigt. :)

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Det kortet måste dom ha blivit supernöjda över. Ha det gott/sussa

    SvaraRadera
  6. Vi blev supernöjda! Tänk vilket fint kort man får bara för att man förlovat sig. Jag antar att det var det som Maria beställde =)
    kram
    ps: Jag har precis gjort whoopie pies

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...