27 februari 2011

Bra och prisvärd förvaring för pysselsaker...

När jag ska pyssla eller scrappa på andra ställen än hemma tycker jag det är svårt att veta vad som ska tas med och hur det ska packas. Min AMM- Tote är löjligt full så den kan jag inte ta med... Hittade en riktigt bra väska (egentligen necessär) på Ikea (Family avdelningen) som funkar väldigt bra om man vill ha med sig lite grann.... och rosa är den dessutom...;-)

Ett bra och långt fack på utsidan

...och ett fack med dragkedja o ett med kardborre på insidan.
När man öppnar den så blir det en "fyrkantig" öppning (en stålställning på insidan tyget) vilket göra att man kommer åt sakerna lätt!

Ha en bra söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...