20 mars 2011

En härlig dag på mässan!!

Igår var det heldag på Göteborgsmässan! En sån härlig miljö med mängder av kreativa människor! Jag jobbade i Arkivets monter och vi hade det hektiskt i kassan ett bra tag.... Tänkte visa lite bilder fr gårdagen och även inköpen.. ;-)
Nancy, några minuter innan folkmassan dundrar in...

Lugnet före stormen, Scrap och hobbys monter


Arkivet

Det blev som vanligt en del inköp;
Tim Holtz-die, spellbinders, spets, Magnolia-papper (6x6) och 2 punchar

och Magnolia stämplar, Bo Bunny-papper


Sen blev jag totalt förälskad i denna lilla sköldpadda som en i Arkivets crew sålde!
Är den inte söt!? ♥  Hade så gärna velat kunna virka såna...

Ikväll drar vi vinnaren till Curlformers...
Ha en bra söndag!

2 kommentarer:

  1. Nu ser jag vad jag glömde att köpa...spets!!!
    Men, men, jag fick nog tillräckligt med mig hem ändå;)
    Tack för igår!
    Massa kramar ♥

    SvaraRadera
  2. Åhhh så härliga bilder fr mässan...*avis* =)Såg ut som en massa skoj du fick med dej hem...

    Kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...