16 mars 2011

Magnolias Butterfly collection....och mässa!

När jag tror att jag har nog tillräckligt med Tildor från Magnolia så kommer det ännu fler som är hur söta som helst! (hur många kan man ha egentligen..?) Har sett stämplarna på bild och det är flera som är såå söta! Eller vad säger ni om dessa?




Med tanke på priserna så får jag nog försöka välja...
 för alla kan jag inte köpa..eller??


Nu till annat roligt som händer i helgen!!
Så kul med mässa! Hoppas vi ses där! Kolla in mässans hemsida för att se vilka som ställer ut och öppettider...Kanske ses vi där!?



Psst.... på söndag drar vi vinnaren till Curlformers!
Du har fortfarande chansen att delta!
Soliga kramar!

5 kommentarer:

  1. vilka ljuvliga stämplar. Kan man få för många igentligen?? Jag som knappt börjat fniss.

    SvaraRadera
  2. Helt underbara, som vanligt! Man blir ju kär!!!!

    KRAM PÅ DIG!
    SUSY

    SvaraRadera
  3. Ja visst är de underbara!
    Några kommer få komma hem och bo hos mig:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. magnolias stämplar måste nog vara det sötaste som finns. Kram

    SvaraRadera
  5. Bakgrundsstämpeln heter Wimsy stamps. Hoppas du hittar nåt liknande, nu när jag kikade fanns den inte längre hos Mikaela som jag beställde från.

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...