28 juli 2011

Magnolias nya kollektion- Winner takes it all...

Nu börjar Magnolias nya stämplar från kollektionen "Winner takes it all" dyka upp för pre-order i en del webb-shoppar... Jag har kollat igenom och som vanligt är de väldigt söta men för min del kommer det inte bli många köp denna gången. Har lite svårt att se mig använda så mycket sportstämplar. En eller två kan nog vara bra att ha när det är kort till personer med sportintresse osv.. Papprena däremot kan jag tänka mig att kolla en gång extra på.

Vad säger ni? Kommer ni trilla dit och köpa på er några?


Ha en bra dag!
Kram Kram

5 kommentarer:

  1. Hejsan Pernilla!!
    Vad kul att du lämnade spår i min blogg så jag hittade hit!! Så mkt fint att titta på. Nu är du sparad bland favoriterna =)

    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera
  2. Nej, Magnolias stämplar är ingen favorit hos mig faktiskt. Tack för påhälsningen och kommentarerna i min blogg. Väskorna finns i många inredningsbutiker, även på nätet. Googla på taschelini mini så hittar du massor skulle jag tro, men det skiljde en del i pris då jag köpte mina så det tål att jämföras.
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Nja, jag håller med dig - det blir nog inte många inköp på denna nya kollektion! Är dessutom lite såld på Elisabeth Bells stämplar just nu - användbara till många tillfällen!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Nja, jag håller med dig - det blir nog inte många inköp på denna nya kollektion! Är dessutom lite såld på Elisabeth Bells stämplar just nu - användbara till många tillfällen!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Ja, de är lite svåra att veta vad man ska ha till de här nya stämplarna. Har dock beställt ett fåtal iallafall, får se vad man ska hitta på med dem.
    Hoppas allt är bra med dig, och tusen tack för att du skriver så söta små saker i min blogg.
    Kramar ♥

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...