7 oktober 2011

Loppis med stämpel- och scrapbookingtema

I våras var jag med på loppis med stämpel och scrapbookingtema och det var riktigt kul. Kunderna fyndade ordentligt och jag fick rensat ur förråden!

Nu är det dags igen!
Lördagen den 22 oktober kl 11-13
Föreningen Nordens lokaler,
Viktoriagatan 15E, Göteborg

Man samlar lätt på sig mycket material i den här hobbyn …
Vi är några pysselmänniskor som rensat ut förråden
med sådant som vi tröttnat på eller av någon anledning inte har använt.

Här kan du fynda stämplar och tillbehör – både nytt och begagnat!
Välkommen!


Ha en bra helg!
Kram

1 kommentar:

  1. ROLIGT... fast jag jobbar då... :(
    menmen, får bli en annan gång. Tack för tips.
    Gillar din blogg så mycket att...
    Du har fått en award! :)
    Kolla här:
    http://trissikatter.blogspot.com/2011/10/en-award-till-oss.html
    /Ida

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...