19 januari 2012

Vårnytt från Prima!

Ja kära bloggisar, eftersom det inte funnits tid för pyssel det senaste så fortsätter jag att frossa i vårnyheter ´(och drömmer mig bort till när jag får sitta och pyssla med det nya vackra.. och även ta in gamla favoriter också..) Denna gång blir det nyheter från Prima, ett av mina favvomärken...

Kolla in och njut...




Fick ett trevligt sms idag med besked om ett paket som är skickat...
Ett vackert innehåll jag väntat på ett bra tag nu...

Kram till er som tittar in!

3 kommentarer:

  1. Superfine! Jag hade kunnat tänka mig rubbet,
    Men speciellt första serien:)
    Spännande med allt nyt som kommer efter
    Mässorna, köplusten är STOR men tiden mindre
    dessvärre...
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Primas Song Bird kommer komma till Mollys scrapbooking såg jag nu. Underbart fint.

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...