25 maj 2012

Kort till Mors dag

Fredag!! Denna vecka är det extra skönt med fredag! Hektisk vecka med varmt väder och många händelser..
Jag har äntligen fått gjort ett kort och då är det till mamma till Mors dag... så äntligen har jag nytt pyssel att visa!
Färgtemat blev turkost som ni kanske anar... ;-)

Tilda är färglagd med Copicpennor,
mönstrade pappret är fr Magnolia.

Blommorna är från dies från Magnolia.
Texten är en gammal stämpel fr Inkywings (tror jag)

Fjärilen är en Martha S-stans.
Kram-stämpeln tror jag är en kreation fr Deelelsia...


Ha en skön helg!!

3 kommentarer:

  1. Åh vilket fint kort! Gillar den enhetliga färgskalan.
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. hej vännen =)
    Du gör verkligen underverk med dina pennor, färgläggningen är fantastiskt fin!!!
    Har verkligen börjat tycka om blåa kort efter att jag ser dom lite här och var, detta var superfint och gulligt!!
    Din kära mor kommer bli så glad för detta imorgon =)
    Ha en trevlig kväll och mysig dag med din mor imorrn!!
    kramiz

    SvaraRadera
  3. ÅÅH såå ljuvligt kort med söta Tilda som du har färglagt såå snyggt, härlig färg :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...