19 juni 2012

Förvaring för paperpads!

Tack för mina födelsedagshälsningar! Alla hälsningar jag fått värmer så gott och ännu mer på min födelsedag ;-)

Ja, som jag nämnt tidigare (och som ni som pysslar med denna hobby känner väl igen) så lägger man nästan lite mycket tid på att ordna/rensa/fixa förvaring som på själva pysslandet! och vid senaste besöket hos Cili så hittade jag en förvaring som jag tror kommer att bli superduper för mina paperpads mm... (Cicci har hur mkt bra förvaringssaker som helst i butiken!)

eller vad tror ni om denna?? Jag har beställt 2 st och den som inte kommer att användas till paperpads kommer jag ha till shimmermist, gesso mm. Sånt som jag aldrig vet vart det ska ligga och så jag ser det varje gång jag tar fram lådan... Och idag är det dags att hämta hem de! Ska bli trevligt att få lite ordning bland dessa saker.


Ha en bra dag!
Kram

3 kommentarer:

  1. Japp, det ligger många timmar av organisering och rensning i pysselhörnan =)

    Vad smart det såg ut att vara. Och om jag lärt känna dig rätt så är du en storkonsument av paperpads =)

    Här har vi nästan blåst bort idag när vi cyklade hem förut, pust. Men imorrn verkar det som att det ska bli ganska varmt, sååå skönt för nu får vädret skärpa till sig tycker jag!

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS i efterskott!!!
    Håller med dig om att Cicci har många bra förvaringssaker....
    Önskar dig en underbar midsommarhelg!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Får kika in här och önska dig en härlig midsommarafton!!!

    Tyvärr verkar det ju som att regnet kommer framåt dagen här hos oss......du kanske kan sms:a när du får det för då vet jag att vi får det en stund senare,hihi.

    Så skönt med tre dagars ledighet och sedan är det två veckor kvar att jobba innan semester, så skönt!!!

    Ta hand och dig och ha det jättebra i helgen!

    Kram!!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...