4 juni 2012

LO- tal från en tärna...

Förra året vid den här tidpunkten var jag tärna på min bästa väns bröllop, en helt fantastisk dag med mycket värme och kärlek. Som tärnan ska så höll jag ett tal under bröllopsmiddagen. Jag knåpade en hel del med detta tal och blev väldigt nöjd när det var klart. Det innehöll bl.a en saga om brudparet och eftersom bruden älskar schlager så vävde jag in titlar från olika schlagerlåtar genom tiderna i sagan...

Talet blev väldigt uppskattat och brudparet ville ju gärna ha en egen kopia på det.. och nu när deras 1-åriga bröllopsdag kommer så passar det utmärkt att de får det.... i form av en LO såklart ;-) Så i mitten av LO:n är talet och runtom massa foton från den stora dagen...Eftersom talet tar såpass stor plats fanns det inte så mycket utrymme för dekorationer.

Eftersom talet var personligt till paret så har jag suddat talet...



Hoppas DU har en bra dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Åh, så underbart roligt för bruden att få denna LO!!
    Ser ut som en underbar dag och jag gissar att talet var så fint och förstår att du inte vill dela med dig av det här (även om det hade varit jättekul att få läsa =)

    Tack vare dig la jag min första utlandsbeställning igår =) så nu väntar jag med spänning på lite snygga blommor!!

    kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Så vackert och omtänksamt av dig att ge bort denna underbart fina layout... Kan bara tänka mig så fint talet också var :) Himla roligt att få ett sådant fint minne!!! Önskar dig en härlig Svensk nationaldag i morgon... Kramizar Susanne

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...