8 juli 2012

Att göra egna dekorationer...

Alla ni som håller på med denna hobbyn vet att det kan bli rätt mycket pengar man lägger på allt material.. i allafall för min del periovis... Ett sätt att försöka dra ned kostnaden kan ju vara att tillverka egna saker, tex som de blommorna jag gjorde här... Nu har jag testat en ny grej!

Jag har länge sneglat på denna typ av dekorationer (just dessa är fr Prima) men tycker det är liiite för dyrt att använda de till div projekt..


Så jag testade att göra egna...


Jag måste säga att jag blev väldigt nöjd!
Om det finns intresse kan jag knåpa ihop en "tut", om ni vill?

Ha en skön söndag!
solig kram

9 kommentarer:

  1. JA Givet vill ha en tut. :) Dom var jätte söta, vad har du gjort dom av supernyfiken.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Håller på att matar mig igenom allt jag missat överallt när jag varit borta =)

    Så kul att få se det vi "prata" om igår!!

    De här var supersnygga.....klart du måste berätta hur du gjort,hihi.

    Megafina!!!!

    Kramis på dig!

    SvaraRadera
  3. Självklart!! vill jag få veta hur du gjort..Jättefina är dina.
    Kram Inga

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt.....jag har själv provat innan men inte med sånt fint resultat! Vad använder du för matrial? Röstar oxo för en tut.
    Ha det bäst i sommarpysslet!

    SvaraRadera
  5. vill också ha en tut. Var bedårande söta. Håller med dig denna hobbyn är dyr.
    Mvh Jessica

    SvaraRadera
  6. Jag skulle bli jätteglad om du knåpade ihop en tut och om jag sedan får länka till den i min blogg "Ekonomisk scrapbooking".

    SvaraRadera
  7. Åhh vad duktig du är! Dina egengjorda ser verkligen ut som de man kan köpa. Du får jättegärna visa hur du har gjort.

    De stämplar jag använde från Pink Paislee kommer från ett ark som heter Butterfly garden.

    Ha en jättefin fortsatt vecka.

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  8. Vilka underbart fina dekorationer du gjort. Du får gärna visa hur du gjort dem. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  9. Jag önskar oxå en tutorial!

    Jättefina dekorationer!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...