24 oktober 2012

Att snart frossa loss bland scrapsaker...

På lördag är det dags för Göteborgs stämpel-och scrapmässa!! 
Det är alltid lika kul att kolla in alla saker ( och frossa, shoppa mm) sen dessutom träffa trevliga och goa människor! Jag har en "date" med söta Elisabeth som jag lärt känna genom denna hobby, ser fram emot detta. Kanske är det några av er som hälsar på här som ska dit?

Jaha vad ska man titta efter då... För alltid behöver man något nytt, eller hur? Jag  får nog börja knåpa på inköpslista...;-)

I dag blir det en sensommarbild...
solen lyser idag och det är så skönt!


Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hihi, yes, jag ser fram emot vår "date" för nu var det ett tag sedan vi sågs ju =)

    Jag håller en tumme att det finns massa stansar jag vill ha! Papper hoppas jag oxå få med hem =)

    Har du hunnit använda din crop-a-dile? Funderar på om det kanske finns någon sådan där och köpa i så fall, det jag funderar på är hur långt in på pappret den går att använda, typ om det är någon cm i alla fall. Känner verkligen att jag måste köpa något och då hade det ju varit käckt där =)

    Som det är nu åker dottern med så vi skall hinna med några andra affärer innan vi åker hem oxå, du vet obligatoriska Zara, Lagerhaus och Åhlens =)Hon är lite kraslig i sin sjukdom men förhoppningsvis skall hon orka åka.

    kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Så vacker sensommar bild du visar:)
    Här lyser solen idag, så vackert:))
    Jag ska oxå ner till mässan:)) Så vi kanske ses:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...