25 november 2012

Vitt, Vitt och lite silver...

Hej!

Roligt att ni gillade julkulorna i inlägget nedan! Alltid så roligt att få hälsningar från er som tittar in. Inte bara om ni gillar det jag gör men överhuvudtaget och få se vilka som hälsar på...
Hoppas ni mår bra denna gråa söndag? och nu ösregnar det ned dessutom.. inte så  mycket julkänsla direkt... men här pysslas det för fullt med juliga saker i allafall... I dag visar jag lite fler tändsticksaskar.. ni får hålla ut för nu kommer det bli mycket jul på bloggen framöver ;-)

Gillar dessa askar när de är mycket vita och sen silver/guld

Denna Tilda är ju så söt och även Wryn är jag så förtjust i.

Nä nu måste jag tillbaka till tomtens julverkstad , hi hi,
Kram och tack för besöket.

4 kommentarer:

  1. God kväll kära bloggvän =)

    Härligt att julverkstaden är igång ordentligt! Snygga tändsticksaskar du knåpat ihop, vitt och silver eller guld är så stilrent och snyggt tycker jag = gillar massor!
    Vad söta stämplar du färglagt, så gulliga båda två och du färglägger så fint!
    Jaså, regnar det nu......får springa och kolla här oxå då....ett ögonblick ...........så, nu är jag tillbaka =).....regnar här oxå, fy då =(
    Har varit och julshoppat med en kompis idag, fick en del till dottern vilket kände skönt för nu lär det ju bara bli mer och mer folk för varje dag som går.
    Köpte bl.a två jättekäcka rör från Body Shop....i ett rör var det mindre flaskor med duschkräm och i det andra röret lotion.....så smart sätt att kunna prova olika dofter utan att behöva köpa en megastor burk =)
    Här är det oxå lite julverkstad, trodde aldrig jag skulle komma igång men några julkort har jag ju faktiskt nu åstakommit och det känns skönt =)
    Glöm inte Solsidan om två timmar nu, förra gången asgarva jag och dottern när Ove fick lustgas.....precis så var det för dottern för någon månad sedan när hon fick sina ledinjektioner i lustgas, asgarv från att varit helt tyst och hon kunde bara inte sluta skratta.....ja, vi låg dubbelvikta här i soffan av det,hihi.
    Kram från mig till dig vännen!

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Såååå vackra t-askar du gjort, me like:)) Idag är vi lite "sega" vi var på bröllop igår:) Det var så vackert och trevligt:))

    Här har det snöat hela kvällen och håller på än! Bättre än regn iallafall:)

    Hoppas du får en fin vecka:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Så fina askarna är, texterna i guld och silver är så fina och stämplarna på andra sidan så söta och fint färglagda:)
    Kram Charlotte

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...