22 december 2012

Att visa en julkortsparad...

Hej på er bloggvänner!
Så skönt att ha ledigheten framför sig (vet ju hur fort det går..). Jag är egentligen klar med klappar men det blev några extra inköpta idag ;-)

Idag blir det en liten parad med julkort jag visar upp... Skulle jag göra inlägg med ett kort i varje så hade jag inte varit klar innan jul ;-)

Mönsterpapper fr Maja Design.
God Julstämpel fr Arkivet...

Mönsterpapper fr Maja D (mycket Maja D nu;-)
Ny Tildastämpel för i år..

Oj, va ovant det var ett göra ett kort i detta format!
Mönsterpapper fr Magnolia
Jultext fr Inkido

Texten ramas in av röd glitterstickles :-)

Nu är det inte långt kvar till tomten kommer...
Ni har väl varit snälla nu ;-) hi hi

Kram Kram

5 kommentarer:

  1. Så många snygga julkort!

    Önskar dig en riktigt härlig jul!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Heja heja.....fler kort i andra former än du är van vid =)
    Sådana höga kort älskar jag att göra, så stilrent och snyggt tycker jag.
    superfina julkort du visar idag!!
    Hihi, ja går man ut i affären är det risk för mer shopping, själv har jag bara sprungit till mataffären två gånger idag så nu är kylskåpet fyllt till bristningsgränsen =)
    Har även varit en sväng till min fars grav och tänt ett ljus, tanken på att det lyser där hela julhelgen gör mig glad. Min ena syster bor mitt emot där så även en trudilutt in till henne hanns med.
    Nu ska vi snart sätta oss och komma i julstämning med en julfilm och god plockmat.
    Ha en jättemysig kväll min vän!
    STOR kram från mig

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort alla söt var och en på sitt sätt.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Söta kort med så söta Tildor, gillar formatet på det avlånga kortet, snyggt:)
    God Jul!
    /Charlotte

    SvaraRadera
  5. Hej Pernilla!
    Såååå många vackra julkort du visar:)) Gulliga stämplar och så fint målade:)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...