9 januari 2013

Att gratulera i lila och silver..

Hej onsdag och alla bloggisar!

I dag blir det ett kort som precis kommit fram till födelsedagsbarnet.... En go "ny" vän som verkligen förtjänar att uppvaktas :-) Jag har ett "hum" om vad hon gillar för färger så det fick bli lila och silver...

Tjejen är fr Saturated canary..och färglagd m copics.
Mönsterpappret är från Magnolia.
Jag har använt kantstans fr EK Success..och "poststämplarna" är fr Bo Bunny.
Strass-stenarna på spetsen är lila men av ngn märklgi anledning blev de blå hur jag än försökte fota..:-/

Det känns nästan som att vara en flicka igen och måla målarbok när man färglägger den fantastiska klänningen... ;-)


och lite detaljer...

Det var allt för idag...
Dags att sätta igång med lite vardagssysslor innan jag pustar ut i soffan ;-)

Kram och tack för besöket.

12 kommentarer:

  1. Hej Pernilla!
    Såååå läckert kort du gjort till Jubilaren:)) Hon blev säkert jätteglad:)) Stämpeln är sååå söt och du har målat den så snyggt:))

    Tack för din goa kommentar inne hos mig, blir sååå glad:))

    Idag har jag städat ut julen, såååå skönt:)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Såå himla fint kort du gjort! Snygg stämpel och jättefin färgläggning. Söta detaljer och ett riktigt fint kort!

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  3. Åh, det är ju MITT FINA KORT!!!
    Sitter med det precis framför datorn nu och det är sååååå fint =)
    Du har precis koll på vad jag gillar för färger! Det är så kul att få se färgläggning IRL, så snyggt gjort av dig!
    Älskar din kantstans, har själv kollat på sån någon gång men inte köpt = måste göras när jag hittar =)
    ....och ja, kameran skojar med en ibland,hihi.....blinget är så fint lila kan jag intyga!
    Ha en fin dag!
    kram!!

    SvaraRadera
  4. ÅHH WOOW såå snyggt kort, såå himla fint färglagt, supersnyggt :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  5. Hej där!

    Rackarns så snyggt du färglagt klänningen!!! <3

    Kram Monica

    SvaraRadera
  6. Vilket bedårande kort du gjort i väldans fina färger! :D
    De där motiven tycker jag är så himla söta! :)

    Ta hand om dej gumman!
    Läste att du haft ett tufft 2012.
    (ungefär som mitt 2011 kanske?)
    Vi håller tummarna för att 2013 bjuder på många positiva och lyckliga stunder, för oss båda! :)

    MÅNGA KRAMAR Petra

    SvaraRadera
  7. Vilket superfint kort!!!
    Motivet är härligt färglagt!! och det små stämplarna vid motivet är så fint.
    Kramis

    SvaraRadera
  8. Fniss... förstod direkt vem som fått detta kort när jag började läsa. Otroligt härligt kort och fantastisk färgläggning av motivet. För mig blev det ett kort i mina färger till henne :)

    Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  9. Hej hej..
    Äntligen hittar jag in till dig!! Tack för besöken inne hos mig! *glad*

    Underbart kort och motivet är ju hur fint som helst!! De från Saturated är så härliga..

    Önskar dig nu en härlig helg!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  10. Så fint! Festligt blir det alltid med silver.... och du, vilken suverän färgläggning av det söta motivet!!! *tummen upp*

    SvaraRadera
  11. Tack snälla för besöket inne hos mig! Jag väljar att kommentera här då detta kort är så snyggt. Så snyggt du färglagt det, jättefina detaljer!
    Ha en härlig vecka, hoppas du fått lite snö du också... här har det snöat i natt!
    Kram lene

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...