21 januari 2013

Att sätta igång ett projekt...

Hejsan bloggvänner!

Hoppas allt är bra med er!?
Som jag skrev häromdagen fick jag syn på en sak som jag belv väldigt sugen på... Nämligen en sådan här...
En typ av kalender men som jag tänkte även ha som en bok med blandade tankar, idéer, mål osv..
Dessvärre fick jag reda på att den bara säljs i butiker i USA :-((


Men skam den som ger sig!
så nu har jag kollat upp och köpt material så jag kan "bygga" en egen...

Vad tror ni om detta??
Alla sakerna är från Simple stories och serien Sn@p...

Nu börjar det kluriga... hur jag vill ha den..?
hur ska sidorna se ut? vad vill jag ha för olika områden?
MEN det bästa av allt är ju att det är en pärm så jag när som helst kan byta ut sidor och innehåll!

Det kommer säkert ta ett tag, för jag är ingen spontanscrappare när det gäller sånt här...
utan det kommer få plockas fram ett skissblock innan...
Men såklart får ni se när den är klar så småningom...

Tack för att du hälsa på!
Kram

6 kommentarer:

  1. Det där som du hittat tror jag blir alldeles perfekt till ditt projekt! Ska bli kul att se dig bygga fram denna pärm =) och som du skriver, så perfekt att det är just en pärm och går att flytta och ta bort som man vill.
    Hoppas du haft en fin helg kära vän och att måndagen börjat bra!!!!
    kramiz!

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Så kul idé! Din pärm kommer att bli mycket finare än den i USA:))
    Ska bli kul att få se den färdig:))

    Ha nu en fin vecka:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig idé och vilket roligt projekt du har framför dig! :D
    Väntar med spänning på resultatet sen! :D

    Lycka till!!! :))

    KRAM Petra

    SvaraRadera
  4. Vad trevligt att hitta på något nytt verkar vara spännande att sätta händerna i det projektet. Väntar med spänninga på resultatet.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  5. Vilket projekt -vilken utmaning!!! *imponerad* Men fint kommer det att bli o det ska bli kul att följa =) Långsamt är bra för då har man roligt läääänge. Processen blir målet helt enkelt =)

    Kram Monica

    SvaraRadera
  6. Vilket kul projekt! Ska bli spännande att se slutresultatet!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...