29 januari 2013

Bidrag till saturated canary utmaning...

Hej på er!

I dag blir det en kort hälsning till er och visning av ett kort som jag tänkte delta med i Saturated Canarys utmaning. Utmaningen denna gång var att göra ett kort som är inspirerat av en film.

--------
Today I'm showing you a card that I'm entering the challenge on Saturated canarys blog.In this challenge the project should be inspired by a movie...

 Jag har färglagt henne med copics. Pappret är från ett paperpad från Glitz
Raden med skor och "tidningstext" är washitape.



Min inspiration var "Sex & City"... En tjej med lite attityd och kärleksbrev i handen, poststämpel med New york..och sen bling bling, skor och handväskor som detaljer..

----------------
My inspiration was "Sex & City". A girl with some attitud with a loveletter in her hand,poststamp from New York and bling bling, shoes and handbags as details...

Ha en bra kväll! Have a nice evening
And thank's for stopping by!

7 kommentarer:

  1. Hej Pernilla!
    Wow! vilket läckert kort du gjort, me like:)))) Stämpeln är sååå söt och fint målat. Gillade washitejpen:))
    Lycka till i utmaningen:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Tjingeling tjejen!
    Alltså detta kort var superfräckt, älskar ditt tema = helt i min smak!!!
    Filmen du inspirerats av gillar jag, högklackat = älskar jag (den tejpen har jag ju oxå,hihi....men har hittills bara använt den på ett kuvert = skärpning iffa)
    Kuvertet hon håller i handen måste vara till en snygging med tanke på hur snygg du gjort henne!!!
    Lycka till i tävlingen!!
    Här har det börjat blåsa upp ordentligt nu, gissar att du har lite vilda vindar hos dig med =)
    Tre dagar avklarade = två kvar =)
    Här har jag precis hämtat ut GlossyBox idag = en rolig låda tycker jag det var = vardagslyx =)
    Kramiz!

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort! Håller tummarna för dig att du vinner utmaningen! :)

    SvaraRadera
  4. WOOW såå himla läckert kort, såå härligt fint med alla detaljer :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  5. Hey sweetie this is so pretty, love it, thank you for joining us at Saturated Canary this time, huggles Pops x x x

    SvaraRadera
  6. Åhh vad snyggt!! Hela upplägget för att inte tala om färgläggningen!!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...