26 januari 2013

Dessa "farliga" nyheter...

Hallå!

Hoppas ni haft en bra lördag!? Här har det blivit en lyckad shoppingrunda m en hel del snyggt till våren ;-) Jag bara väntar på lite mer plusgrader! lite smakprov ser ni om ni hälsar på mig på Instagram ;-)

På tal om nyheter...nu, det dräller ju in massor av nyheter inom scrap... och det är en hel del snyggt (farligt för ekonomin...;-) Bara kolla in detta från PRIMA (de brukar ju leverera)

Både lite vintage-känsla och sen underbara glada pastellfärger!


Simple stories har en massa snyggt som kommer!
Passar utmärkt att komplettera till mitt projekt "Lifecalendar"

Åh, detta pappret måste jag få tag på!!
Visst är det läckert??

Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Gokväll!
    Pappret längst ner = skitfint!!!
    Mycket härligt scrap du hittat som lockar =)
    Åh, vad synd, jag har ju inte instagram så då kan jag ju inte se vad du hittat för snyggt = vill se ju =)
    Var själv snabbt in på köpcentret igår och handlade..........två par svarta byxor....behövligt men inte så vårigt kanske,fniss!
    Om du trivdes i dina röda byxor kanske du slagit till på någon mer fräck färg där kanske =)
    Här har det pysslats under dagen och bakats lite....en sån där riktig mysig innedag med andra ord, de behövs ibland.
    Ha en mysig kväll vännen!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Såååå kul att du hittade lite vårkläder:) Jag har ju inte heller instagram så tyvärr kan jag inte se det du köpte.

    Mycket läckert det nedersta pappret, me like:))
    & alla de andra fina grejerna från Prima = me like:)

    Igår satt jag och beställde lite scrapgrejer på nätet, det blev från Kristinas scrapbooking. Men oj vad det skenar iväg med kosingen;)) Så nu väntar jag att det ska landa hos mig:))

    Ha en skön Söndag
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Jag är också lite svag för brädmönstrade papper... *ler*

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...