18 februari 2013

Att skicka en kram...

Hej!

Hoppas ni haft en bra start på veckan? 
Vet inte om ni fått samma problem som mig men jösses va mycket "spamkommentarer" det försöker sig in på bloggen... blir tyvärr till att aktivera ordverifiering ett tag och se om det försvinner... Hoppas ni ändå tar den lilla extra "omvägen" och skriver era fina kommentarer och hälsningar som gör mig så glad!

I dag blir det ett kort att visa(!) Jag tänkte en vän till mig ska få en kram på posten. Det är gjort efter Lillblommans skiss...

Stämpeln är fr Saturated canary, färglagd med copics.
Pappret är fr ett paperpad från Prima och sen lite washitape förstås.. ;-)
Texten är från Vilda stamps (tror jag...)




och här ser ni skissen jag utgått från...


Nä, nu är det dags att göra en Chai Latte och ta en bloggrunda :-)

Kram till er!

6 kommentarer:

  1. ok, så du har oxå fått sådana kommentarer....så stönigt. Har fått några stycken nu under ett par dagar....fast de har fastnat i skräpkommentarerna och ej gått ut i bloggen vad jag kan se så jag har tagit bort dom. E ju så tröttsamt men hoppas det ger sig och hoppas på tur =)

    Vilken supersött kort du gjort till någon lycklig!! Den stämpeln är helt underbar, den gillade jag verkligen. Så duktig du är på att skicka iväg söta kort till lyckliga mottagare!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Superfint kort! Din vän kommer bli toppenglad.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej Pernilla!
    Jag har inte fått sån "skit" på min dator, än iaf!
    Så vackert kort du gjort:) Gullig stämpel och så fint målat:)Hoppas mottagaern blev glad:)

    Idag har det varit fulltös. Startade dagen med mammografi, körde Ted till skolan(han började halv elva) Åkte och storhandlade, hem med maten, upp till Ted´s skola och hadde utvecklingssamtal(som var jättebra:) och så hem och lagade lite käk. Sedan var jag trött! sitter nu och slö tittar på TV:n och kikar runt på olika bloggar:)))

    Ha en fin dag imorgon:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  4. Såå fint kort, sötaste stämplen och så himla fint färglagd! Någon blir jätteglad över den kramen, var så säker!
    Har inte märkt av något spam i min blogg, självklart tar jag mig den extra tiden att verifiera!
    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilket underbart kram kort du har gjort!

    Önskar dig en bra vecka!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  6. Underbar stämpel och ett jättesött kramkort! Mottagaren kommer att bli jätteglad! Tack för att du ville vara med! Kram!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...