8 februari 2013

Gaalet snygga papper och Roadtrip!

Hello!
Ja jag är inte någon bra bloggare just nu som ni märker. Jag är glad att några av er tittar in här under denna  "torkan"... Men just nu tar jobbet mycket och pyssel får stå tillbaka för annat som ska hinnas med....

Nåväl.. Även om inte pysslandet är så frekvent just nu så lyckas jag ju ändå se den ena fina nyheten efter andra... Jag måste visa er nya papper som kommit från Kaisercraft...

Basecoat heter serien, visst är de snygga!?
Så coola att ha till LOs och albumsidor.

I morgon är det dags för en roadtrip med mina pysseltjejer!
Det blir en sväng åt Halmstad-hållet.
Vi ska kolla in två scrapbutiker som ligger där.
Ska bli så KUL!!
Jag lovar att visa vad det blir för köp ;-)

Jag önskar er trevlig fredag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt det låter = jag hade velat följa med =)Vad kan det vara för käcka affärer som ligger ditåt tro?!
    Ha en jättekul lördag!!!!!!!
    Snygga papper du hittat, verkligen läckra motiv på dom.
    kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Hoppas verkligen att ni får en trevlig tripp imorgon:) Så kul att få åka och shoppa scrapgrejer:)) Ska bli kul att få se vad du köpte. Ni får köra försiktigt:)

    Mycket läckra papper du hittat, me like:))

    Ha nu en fin helg
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...