26 mars 2013

Att förvara brads

Hello!

Så var det dags för lite förvaring igen, denna gången för brads. Det är det sista inlägget på tema "förvaring" på ett tag... ( men med tanke på vilka förvaringsnördar vi scrappare är så kommer det säkert nya inlägg med ny typ av förvaring framöver ;-)

 Denna förvaringen är jag så nöjd med! Tror den är köpt på Panduro (kan vara Inex också, en konstnärsbutik i Gbg) tror den säljs som förvaring för pärlor... Rekommenderar dock inte att man tappar den för då åker verkligen allt ut!! (locken sitter ganska löst på) Jag har lyckats med det några gånger och då har jag haft att göra en stund efteråt och även min sambo, hi hi.. Jag har 3 st såna här lådor och förvarar de på varandra med ett gummiband som håller ihop allt.

Färgsorterat! I like!

Jag har en låda med massa småfack där jag förvarar de större bradsen, för såna har jag ett gäng också.

Tack för alla hälsningar! Kram och Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. God morgon!
    WOW vilken ordning du har på dina brads =) En perfektionist ut i fingertopparna tror jag,fniss (och här har du en till =)
    ....och det var inte lite brads du hade heller, jisses vad du har att välja bland!
    Ha en fin sista dag på jobbet innan skön ledighet!!!
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Vilken fin ordning du har på dina brads:)) Allt blir ju så mycket lättare att hitta också. Har mina brads i små lådor, det funkar bra oxå:))

    Ha nu en härlig påskhelg:))

    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...