1 mars 2013

Att förvara stämplar...

Hej bloggisar!

Hoppas ni haft en bra dag!? Vet inte hur ni haft det hos er men här har det varit en känsla av vår i vädret!! Plusgrader och härligt värmande sol!! Underbart. Och dessutom fredag, ska bli underbart med lite återhämtning.

Nu är det dags att visa hur jag förvarar mina stämplar. Det har ju blivit en del genom åren minst sagt. Som tur är så har jag varit rätt bra att rensa ut och sälja emellanåt.. ;-)

Mina ez-monterade sätter jag på laminerade A4-ark och förvarar i pärmar MEN jag har pärmarna liggande på varandra... I början hade jag de stående men märkte att vissa stämplar "gled" av från ez-mounten efter ett tag så de såg snedmonterade ut... Så därför började jag lägga de ner.


Clearstampsen är ingen avancerad lösning på alls utan de står antingen i en vanlig tidskriftssamlare
eller i små plastfickor i pärmar.

De monterade stämplarna ( har inte så många monterade kvar) har jag i en liten smal trä"byrå" (gammal fr Ikea)

Det är som sagt ett evigt klurande på hur man bäst förvarar allt...

Nu ska jag gosa ned mig i soffan med precis rätt avstånd till godisskål och fjärren och göra en liten bloggrunda;-) Tack för att du hälsa på!
Kram

1 kommentar:

  1. godmorgon!
    Ja herregud vilken tid och kraft vi lägger ner på vår förvaring =) = men kul är det!!!
    Har inte ändrat min förvaring av stämplar ännu (en typ allt annat =) och har varit inne lite på just en sådan här förvaring.....fast då måste lamineringsmaskin inhandlas först. Har sett förvaring där de satt på laminerade ark men inte i pärmar utan i små CD-lådor från ikea.....som jag har hemma =) men då satt små ark rakt ner i den lådan. Tycker det ser lite smart ut och har funderingar på det. Nu har jag dom i CD-fodral i just sådana askar. Däremot ser din clearstamps-förvaring smart ut så den skall jag fundera på =)
    Ha en fin söndag vännen!! Ska försöka fixa lite kort till dig idag =) Skulle egentligen på klädparty........men tror jag behöver en "hemma-dag" idag efter en sådan låååång dag igår =)
    Kram!

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...