10 mars 2013

Att ha besökt en scrapmässa..

Hej på er!

Jisses va kallt det blåste idag då!! Här tror man våren är på gång men icke!

Idag blev det en tur till Göteborgs scrapmässa. Alltid lika roligt att träffa andra pysselglada vänner och bloggisar (som alltid lika glada "Pysseltokiga Marie"). Delar av vårt härliga pysselgäng var där och kunde utbyta viktig information om pappersserier, magnettejp och minialbum ;-) Blir alldeles varm i hjärtat när jag är med dessa tjejer ♥...

Men däremot blev jag lite besviken på shoppingutbudet... Känns som det är många nyheter som inte kommit än och det som fanns hade jag sett...

Här får ni lite bilder från dagens mässa..




Det blev en liten påse med grejer ändå (man kan ju inte gå hem tomhänt liksom ;-)
Hoppas nu haft en bra söndag!
Tjingeling och kram

5 kommentarer:

  1. Haha, ja det är faktiskt viktig information att dela med sig av så att köpen blir rätt =)

    Vilken fin mix du fick med hem ändå tycker jag, både lite färgglatt och "vårigt" och sedan en superfin mix av Majas papper ser jag, de är ju för underbara!!!

    Tebax till tv:n för nu var reklamen slut,hihi!
    Stora kramen till dig!

    SvaraRadera
  2. Hej där!
    Då var vi på samma ställe =) Urkul att träffa pysselvänner man inte stöter på så ofta men dej missade jag. Fast det var ju några stycken där....
    Jag lyckades skapa fler behov än dej ser jag, behövde ju inget egentligen men det blev allt en hel del ändå...Hmmm, får trösta min impulsshopping med att det är en materialsport vi ägnar oss åt <3

    Glada hälsningar, Monica

    SvaraRadera
  3. Hej Penilla!
    Såååå kul att träffa dig idag:))
    Jag och min scrapkompis fick med oss en hel del hem:)) Vi har ju ingen scrapaffär där vi bor, så för oss var det "nya" grejer, fniss! Köpte bla en ny skärmaskin Tonic studios. Hoppas den är bättre än min gamla, Fiskars.

    Jag ska fota det jag köpte och lägga upp det på min blogg framöver.
    När vi kom hem så snöade det rejält, usch! och nu har vi -13 grader:(

    Hoppas du får en bra vecka
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  4. Helt sant...går inte att komma hem tomhänt! Siktade in mig på några nya stämplar och papper från Bildmålarna som fick följa med hem :-)
    Jag träffade också mina vänner från mitt pysselgäng och vid fikan fick vi njuta av varandras inköp...är vi tokiga så säg!
    Tror att jag såg dig, men är osäker när det blir så mycket folk.
    Ha det gôtt!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  5. Alltid lika kul att träffas fast jag mest stod i garderoben:) Tur ni kom in dit och åt lite godis tillsammans med mig:) kram Tarja

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...