22 mars 2013

Att krama en vän på avstånd...

Hej på er!

Härligt med fredag igen, eller hur!? Solen skiner men tyvärr är det riktigt "brrr-kallt" i vinden... Jag har dessutom helg redan idag, ska bli skönt med lite långhelg! Och sen är det påsk med ledigheter. 

I veckan skickade jag ett kort till en fin vän som jag saknar så emellanåt! Så det fick bli en kram på avstånd.

Stämpeln har ni sett innan, en digi från Saturated canary.
De är så roliga att färglägga.

Den lilla ramen är en dekoration jag gjort själv och sen målat vit. Ni hittar hur man gör om ni klickar på "Tutorials" under kategorier.

 
Det mönstrade pappret är från ett paperpad från Prima och jag tycker det är så fint när det är så fina dekorationer i hörnen...

Ha en bra fredag!! Stora kramen till er!

6 kommentarer:

  1. God kväll!
    Vad härligt att du tog dig en långhelg denna helgen oxå, man behöver verkligen det ibland!!
    Längtar så tills nästa helg och fyra dagar ledigt =) jag och dottern tänkte ta en shoppingtur till götet på lördagen då =)

    Vilken underbart sött kort du sänt iväg....jag gissar att de färdats upp mot Stockholmstrakten ;) Tror hon blev mycket glad för detta!!!
    Din ram och hjärtat där i = wow tjejen, det där älskade jag!!!!!

    Shoppat en stor härlig påse med godis från Hemmakväll idag = de har klart det godaste godiset =)
    Så nu börjar det längtas efter att få stoppa ner handen och mumsa lite där ur,fniss.
    Ha en mysig fredagkväll!!
    kramiz!

    SvaraRadera
  2. vilket härligt kort i snygg färg och fina papper. Gillar din lilla ram med det lilla hjärtat och digisen är ju så snygg!
    Ha en skön helg!
    Kram charlotte

    SvaraRadera
  3. Vilket kort så fint. Stämpelbilden är bara så fin och snyggt färglagd.
    Tänk vad bra att man kan skicka en kram per post. Kram

    SvaraRadera
  4. Kanonsnyggt kort söt tjej och härliga färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  5. Hej Pernilla!
    Så skönt för dig att få lite extra ledigt:))
    Kortet du gjort blev sååå fint, din vän blev säkert jätteglad:))
    De stämplarna är sååå söta och så har du färglagt den så snyggt:)
    Din dekoration blev så snygg:) jag har oxå inhandlat sådana formar:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart kort. Älskar färgen rött, det blev hur läckert som helst. Jag gillar den stämpeln, har den själv, men har inte använt den än. Måste nog plocka fram den :) Du har färglagd den jättefint. Så sött med den lilla ramen.

    Ha en fin påskhelg!

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...