20 mars 2013

Att vara väldigt förtjust i washitape...

Hej på er!

Först, TACK! för alla hälsningar på förra inlägget!  Va glad jag blir att det var fler som gillade min lösning av beställningen ;-)

Som ni vet sedan innan är jag barnsligt i Washitape och av bilderna jag hittade på Pinterest så verkar fler vara det ;-) det var så många härliga bilder så jag ville gärna dela med mig till er. Det finns ju hur mycket färger och mönster som helst bevisligen :-)







Samtliga bilder från Pinterest

Man blir så glad av alla färger, eller hur!
Men till dagens fråga:
VAR är VÅREN!!??
*** suck ***

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Ja e också lite washi galen, testa gör din egen, bara d e ju ur kul!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är härligt med washitejp! Trevligt att titta in här hos dig och kika runt bland allt snyggt du gjort!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder du bjuder på och vårlängtan den ökar för varje dag. Ett härligt kort till den körsjungande skidåkaren den uppgiften löste du på ett kanonbra sätt
    Önskar dig en trevlig helg
    Kram Mona

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...