24 mars 2013

Plötsligt händer det!

Hello!

För ett litet tag sedan visade jag en LO här med Milou,"Villkorslös kärlek", som jag skickade som bidrag till en bloggtävling hos You Do... och förra veckan fick jag ett väldigt trevligt mail...
Jag hade blivit framröstad till deras vinnare (!) Jippi! Så roligt... Så nu blev det till att vänta på att vinsten skulle dimpa ned.... i går hämtade jag ut paketet....

Det var en hel del att packa upp!
Så roligt med så många blandade saker!

Det var allt för idag.
Kram och tack till alla er som skriver så fina hälsningar till mig.

12 kommentarer:

  1. Men herregud vilken julafton du fått =)
    Heeeeeelt underbart med så mycket pyssel...och alldeles gratis!
    Din LO var så fin så du är så värd denna underbara vinst!!!!!
    Hoppas du haft en fin helg vännen!
    kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig vinst. Ett stort Grattis till dig från mig.
    kram
    Veronica

    SvaraRadera
  3. Grattis till din underbara vinst!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten och liten var den inte det blir många fina alster av det kittet.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  5. Hej Pernilla!
    Grattis till din vinst:)) Såååå mycket godis, så kul för dig:))
    Din LO blev ju superläcker, inte konstigt att DU vann:))

    Ha en fin vecka:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  6. Åhh vilken härlig vinst. Stort Grattis till dig. Det var du värd.

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  7. Grattis till din fina vinst, kul med så mycket blandade grejer från YOU DO för de är ju inte de billigaste sakerna.
    Kul att du gillade min tavla .. om nu jag är en som kletar o kladdar så är ju du en riktig fena på att färglägga, det skulle inte jag klara av är nog inte tillräckligt noggrann och det är nog så att vi känner mer för vissa saker och det är ju kul så att alla alster man hittar här på bloggarna inte ser likadana ut .... fy hemska tanke...
    Ha det så gott och njut av din vinst
    Kram Mona

    SvaraRadera
  8. Så roligt att du kommenterade i min blogg - det värmde! - så att jag också kunde hitta din blogg!
    Så mycket fint det finns att titta på och inspireras av.
    Grattis till din vinst!! Alltid roligt att få lite nya pysselsaker också :)

    //Elisabet

    SvaraRadera
  9. Wow vilken härlig vinst, alltid roligt att vinna eftersom man då ofta får lite saker som man kanske inte själv skulle köpa!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  10. Grattis till din vinst!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinsten, så mycket fint du fick!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  12. Hej Pillan
    Jättegrattis till vinsten!!!
    Din Lo är ju helt underbar och så härligt att få en sådan upp"skatt"ning... Ser ut att vara fina stämplar och annat bra att ha för kommande pyssel :)
    Passar på att önska dig en Glad Påsk samt en fin vecka! Kramizar Susanne

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...