26 april 2013

Lite pysselshopping...och en tanke...

Hej på er!

Underbart med fredag, eller hur?? I går blev det besökt till CiLi och lite pysselshopping :-))
Vill ni se vad det blev?? Jag skulle tro det... så här kommer det;
Ett die-set från Sizzix som jag tror blir väldigt användbar eftersom jag är väldans förtjust i vimplar och "pilar"..
det följer med matchande stämplar så man kan göra mönster på de med!
Visserligen är det inte så svårt att göra vimplar på egen hand men nu blir det ännu lättare! ;-)


Två "gräs-stämplar" fr Vilda.
Tror den ockå kan vara väldigt användbar, speciellt till alla vintagepapper jag har...

och ett stämpelset från Dylusions....
fanns ett kort i butiken som var så fräckt gjort med klänningarna...
Perfekt motiv till de som inte gillar de "gulliga" figurnerna!.

Ja, det var det som kom med i påsen hem denna gången...
tänkte även skicka med er ett citat idag som jag hörde för några dagar sen...

Visst ligger det en del i detta?
Detta med att längta till semester eller annat som ligger fram i tiden och som är över på några dagar...
Vardagarna är ju den störtsta delen i livet...och kanske inte ska glömmas bort?
Det andra är ju mer en extra krydda eller bonus.

Nu önskar jag er en härlig helg och en skön fredag!

Kram

5 kommentarer:

  1. Ja, det är viktigt att inte "glömma bort" vardagen och bara längta till ledigheten........fast jag hamnar lätt där.....får försöka ändra det.

    Men vad mycket fint du köpte, jag vill oxå dit igen!!!!
    Den sista stämplen = såååå fräck =)
    Den från vildas är jättefin och ja, den är användbar oxå tror jag.
    Den första bilden....vad smart med både stämpel och die i ett, spännande att se vad det blir av allt detta inne hos dig framöver =)
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Vilka fynd du gjort. Det där kortet med klädstämplarna lät intressant, ska bli kul att se vad du gör. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina inköp du gjort. Det ska bli roligt att se vad du skapar med dem. Trevlig helg. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  4. Jag har tänkt på det där citatet med, det ligger verkligen något i det!

    Trevlig helg. :)

    SvaraRadera
  5. Fint och tänkvärt citat.
    Fina saker du handlat, roligt att se vad du skapar med detta. Kram

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...