6 maj 2013

Mums...x 2..

Hello!

Hoppas ni haft en bra helg? idag kunde man utan bekymmer gå i tunna vårkläder (äntligen!!)

Jag älskar tiden då det vimlar av färska bär i affärerna till rimligt pris (som ni såg i tidigare inlägg också ;-).... Då man kan lyxa till mellanmålet med färska blåbär och hallon...visst känns det lite lyxigt?

Sen till något annat som också är mums! Provade ett nytt recept i helgen... kladdkaka på kokosbotten, väldigt smarrigt!

Ni hittar receptet här!

Nu ska jag börja sätta in mina foton i minialbumet så i nästa inlägg kan jag äntligen börja visa det.
Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Hej Pernilla!
    Så gott det såg ut med bären och den kladdkakan var nog jättemumsig:)) Får nog skriva ner den:))
    Ska bli kul att snart få se ditt album:))
    Här skiner solen sååå härligt också, bäst att passa på att njuta idag för imorgon kommer det ju regn!

    Må så gott:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt mellanmål du har där och kladdkakan ser också läcker ut med jordgubbar på toppen.
    Ska bli spännande och se ditt album när det blir klart, det är roligt i bland att ge sig på något större projekt.
    Ha det så gott
    Kram Mona

    SvaraRadera
  3. OJ OJ OJ.......den där kakan såg inte helt fel ut.....HJÄLP vad god de ser ut!!!!!!
    Ja visst hade vi en helt underbar dag igår =) Mer sånt!!
    kramis

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...