5 juni 2013

Snabbt och lätt minialbum!

Hej!

I helgen blev det ju som sagt några minialbum gjorda och påbörjade. I dag tänkte jag visa ett album som går jättefort att göra. Perfekt att ge bort som liten present. Detta ska mamma få med lite foton från när vi var på Kulturkalaset i Göteborg förra sommaren.

här är det ihopvikt med ett band runt som håller ihop "luckan"
Alla mönstrade papper är fr Teresa Collins-serien "Tell your story"
Gillade verkligen färgen på papprena, så somriga.

Här har jag öppnat upp det..
Det är även två flikar att vika upp..

här är den översta fliken

och så här ser det ut när jag öppnat nedersta fliken.


Vill man kan bygga på och få plats med mer foton om man vill, med hjälp av tags osv,
men har man bara några stycken så är denna varianten av album toppen!
Om det är någon som är intresserad av att få måtten så kan jag göra en kort beskrivning i ett inlägg.

Tack för att du hälsa på!
Kram

3 kommentarer:

  1. Sååå snyggt och vilken bra ide`. Kul present.
    Du får gärna göra en beskrivning. Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket fint album och vilken bra idé. du får gärna lägga upp en beskrivning med måtten. Ser det som en perfekt present till min mamma med lite bilder från vår resa.
    Ha en bra dag
    kram

    Veronica

    SvaraRadera
  3. Hej Pernilla!
    Vilket läckert foto album du gjort:) Du får gärna lägga upp en beskrivning på det:))
    Du gör alltid så fina grejer:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...