5 augusti 2013

Klick, klick... då var det dags för lite nyheter...

Hello!!

Häromdagen när jag fick se Teresa Collins nya serie Memorabilia så blev det genast några klick i en webbshop... Väldigt läckra papper... De ska nog få bli ett minialbum skulle jag tro... Hittade även några nya textstämplar fr Kaiser C som jag verkligen gillade...

En liten "sammanfattning" av serien...


å så några av papprena :-)





och lite av stämplarna..




Har ni hittat några nyheter som ni bara MÅSTE ha??! ;-)

Roligt att du hälsade på!

Kram

1 kommentar:

  1. Fina papper du har hittat kan tänka mig att de passar perfekt till dina fina minialbum, själv måste jag nog hålla lite hårt i mina fingrar så de inte klickar iväg någoting på ett tag :=) med tanke på hur mycket jag handlade tidigare i sommras.
    Vi håller även på med renoveringa av vinden där vi har byggt ett nytt rum och hall så nu lägger jag pengarna på vävlim, färg och gardintyg det är så himla kul att få färgsätta och planera det hela

    fina kort du har tagit på vallmon

    Ha det så gott och fortsätt att njut av semestern
    Kram Mona

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...