25 oktober 2013

Loppis med scrap- och stämpeltema!

Hej!

Denna vecka har jag rensat ut förråden med pysselsaker som jag hoppas ska används mer av andra - så i morgon är det dags för loppis! Så därför har jag inte hunnit med något nytt pyssel i veckan.. det kommer efter helgen hoppas jag :-)




Om du är sugen att gå på loppis så har du lite info här :-)


Loppis med scrap- och stämpeltema
Lördagen den 26 oktober kl 11-13
Föreningen Nordens lokaler,
Viktoriagatan 15E, Göteborg

Man samlar lätt på sig mycket material i den här hobbyn …
Vi är några pysselmänniskor som rensat ut förråden
med sådant som vi tröttnat på eller av någon anledning inte har använt.

Här kan du fynda stämplar och tillbehör – både nytt och begagnat!
Välkommen!


Ha en bra helg!
Kram

2 kommentarer:

  1. Men så smart att ha en loppis med scrapgrejer. För hur mycket köper man inte inom denna hobby och som inte används! Vilken bra idé!

    Ha en fin helg och hoppas du får sälja massor :)

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!
    Så kul det lät med loppis av scrapgrejer:) Superbra idé! Man köper på sig en hel del som man inte använder sen.

    Önskar dig en fin helg och hoppas du får sälja massor:))

    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...