5 januari 2014

2013- året med minialbum...

Hej!

God förmiddag på er! Söndag med en röd måndag efter.. kan  det bli bättre??

Det är ju vanligt att man gör någon form av topplistor eller sammanfattar sitt kreativa år.. Tänkte göra en sammanfattning av de minialbum jag gjort under 2013, för det var året jag verkligen kom igång med att göra album och det kommer jag att fortsätta med under 2014, var så säkra ;-)

Så här kommer de:




och det senaste jag visat : sommardag i Varberg

Alla minialbum kan du se under kategorin minialbum. Där finns även några från 2012.
Hoppas du får en fin söndag och tack för besöket!
Kram

7 kommentarer:

  1. Så roligt att se dina fina mini album. Ett roligt sätt att spara olika minnen på. Får nog försöka mig på det också, kanske.
    Hoppas du får en härlig söndag och även måndag. Visst är det härligt med en röd måndag.

    Kraaaaaaaam Vivi

    SvaraRadera
  2. Jättefina album!
    Det är så himla kul att göra, och ha, minialbum med minnena sparade så vackert... men jag är inte bra på att komma igång...

    Ska bli kul att se dina nya album under året! Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  3. Ja det förstår jag att du kommer fortsätta med för dom e så snygga å har ju fått bläddra i dom oxå :)
    Superhärligt med ledigt imorrn oxå :)
    Kramis

    SvaraRadera
  4. tack för ditt besök i min blogg. det uppskattas verkligen!

    SvaraRadera
  5. Det är så fint med minialbum! Hoppas jag kommer igång så småningom också :)
    Kramar om

    SvaraRadera
  6. Så trevligt med ett minialbum, lätt att ta fram och kika i.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  7. Super fina album du har gjort :)
    Jag är super dålig på att scrappa foton tyvärr.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...