16 februari 2014

Album från Tylösand, del 3

Hello!
Då var det söndag igen, såg ni Kalla och tjejerna på stafetten igår? Så grymt! och Kalla var ju en klass för sig! Då hoppas vi på medalj idag igen och att killarna gör vad de ska.

I dag är det dags att visa det mindre albumet som ligger i "plastfickan"  i albumet. Där har jag samlat fotona på div detaljer, miljöer och inredning. Dessa papper är från samma serie, Teresa Collins - Memorabilia.

Oj, va mycket jag använder min Dymo på dessa typer av album
Så smidigt om man inte vill skriva eller inte orkar leta upp lösa bokstäver bland alfabet :-)

Så mysigt hus vi bodde i (och snart är det dags igen, jippi!)

Alltid lite kul med lite flikar att lyfta på för att upptäcka fler foton 
(och så får man plats med lite fler foton om man vill också ;-)



Finns några sidor kvar att visa så det får komma nästa gång :-)

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Pernilla!
    Visst är vi bra Sverige, två OS guld i helgen:))
    Satt som fastklistrad framför TV:n!
    Sååååå vackert minialbum du gjort, me like:)) Underbara foton på vackra ting:)) Och dina flikar som du gör.....urläckra:))Du är så duktig:)
    Men har ni blivit med hus?:) Så roligt:))

    Ha en fin jobbardag imorgon:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Hihi! så fel det blir ibland när man läser nåt;) Men nu vet jag ju;))
    Tack för din fina kommentar inne hos mig:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

♥ Tack för att du tar dig tid och skriver en rad till mig, det sätter jag stort värde på! :-) *kram* ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...